Diskuze ke článku ‚Převedení na jinou práci‘

Forum Fóra Diskuze ke článkům Diskuze ke článku ‚Převedení na jinou práci‘

Zvolené téma obsahuje celkem 94 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  Žaneta a poslední změna je stará 4 roky, 2 měsíce.

• Autor

dejna

Pracuji jako PSP.pečovatelka v DPD,patřící pod město.Není novinkou,že s podřízenými se jedná jako s odpadem,který je povinen za všech okolností plnit jejich příkazy a vpřípadě jakéhokoli nesouhlasu je mu vyhrožováno výpobědí ze str.organizace.Takto se stává znovu,že nás hodlá vedení zaříz.využít ¨k úklidu zařízení po jeho rekopnstrukci.Všichni s tím nesouhlasíme,neboť jsme prac.síly k lůžku a né ke koštěti.Co mohu dělat a jak se můžeme s kolegyněmi bránit?Mezi jinými vyhrůžkami,jako byly:výpověď,zrušení os.ohodnocení(pohyblivá složka mzdy ve výši až 2500kč,)jen ved.prac.má vždy pravdu,jsme blbé,debilní a pitomé,koho si zamane,toho pryč dostane a jiné,netvař se blbě,nečum blbě,to je hhůza dělat s takovýma …..(mobing jako vyšitý)Děkuji za odpověď.

• #18399 Reply

Eva

Dobry den, zamestnavatel me posila na 2 mesice do Nemecka. Dietu bych dostala 35 euro,pobyt mi platy zamestnavatel tak bych se chtela zeptat kolik je dieta na den a kdy ma pravo ji snizit. Predem dekuji za odpoved

• #18400 Reply

Marcela

Dobry den, mam smlouvu na dobu urcitou do 31.12.2005 a to jako osetrovatelka zvirat. Jelikoz nyni ma na toto misto nastoupit znenadani kolegyne na plny uvazek, hodla me zamestnavatel prevest na jinou divizi firmy, kde bych mela sazet stromky a za stejne penize. Ma pravo me preradit bez meho souhlasu?

• #18401 Reply

Standa Vavrik