náhrada soudních výdajů

Forum Fóra Občanské právo Procesní právo náhrada soudních výdajů

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  Miluše Šorejsová a poslední změna je stará 8 let, 6 měsíců.

• Autor

Zbyněk

Dobrý den. Při soudním sporu, který vlastně ani neproběhl, jsem při zrušení žaloby byl odsouzen k zaplacení nákladů protistraně. Před zaplacením jsem byl u dvou právníků, kteří mi radili, abych se neodvolával a zaplatil to. Po nabytí právní moci a tedy i po zaplacení jsme na internetu zjistil, že v mém případě asi soudkyně nepostupovala správně, protože podle usnesení Ústavního soudu není možné požadovat náhradu soudních výdajů po tom, kdo je ve skutečnosti v právu /další rozsudek mi to potvrdil/ jenom proto, že byly nějaké administrativní nedostatky/nežaloval jsem všechny majitele domu/ a tím je vlastně poškozený, který se domáhá svých práv ještě více poškozen. Mám tedy dotaz: Je možné ještě nějakým způsobem se domoci vrácení soudních poplatků? Tím, že následným rozsudkem se objevily nové okolnosti, nebo je možná nějaká stížnost?

• #69200 Reply

Ladislav Galia

Dobrý den měl bych takový dotaz dostal jsem platební rozkaz na určitou částku 2 801 Kč plus částku přes 8 000 Kč pro právníka jenž celou záležitost řešil. Jedná se o nějakou nezaplacenou pohledávku u pojišťovny kooperativa podle č. smlouvy si nejsem jistý zdali ještě tato pojistka je platná měl jsem více pojistek ale většina pojistek již neexistuje tedy jsem byl za to že již ani tato pojistka není .

Chtěl bych podat nějak proti tomu odpor a vyřešit proč mi třeba nebylo zasláno nějaké upozornění do vlastních rukou o zaplacení jen částky 2 801 Kč a ne hned platební rozkaz ale nevím jakým stylem bych měl sepsat formulaci odvoláni .

Proto bych prosil jak se má vůbec taková žádost sepsat a zdali kdyby se konal soud jestli bych na tom ještě nakonec neprodělal více

Děkuji Galia

• #69201 Reply

Mgr. Lucie Jindrová, advokát

Dobrý den,