problematická reklamace telefonu

Forum Fóra Obchodní právo Smlouvy problematická reklamace telefonu

Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  Jakub Ondráček a poslední změna je stará 5 let, 12 měsíců.

  • Autor
    Příspěvky
  • #49661 Reply

    Jakub Ondráček

    Dobrý den,

    Na začátku června jsem si v brněnské prodejně Mobil Pohotovost koupil nový mobilní telefon "Samsung Galaxy S2" za 14690Kč, u kterého se ovšem hned po pár dnech projevila závažná závada, a to, že se telefon několikrát denně restartuje.

    Po třech reklamacích v autorizovaném servisu pro Samsung – "Britex" a dvou měsících je servis pořád neschopný tuto závadu opravit, protože se prý "neprojevuje", což je samozřejmě ze strany servisu úmyslné přehlížení a nezájem, protože závada je jasně viditelná i při kratším používání telefonu a telefon je díky ní nepoužitelný.

    Dvě z těchto reklamací jsou označené jako "neoprávněná reklamace", dá se v tomto případě nějakým způsobem odstoupit od smlouvy a telefon vrátit/vyměnit za nový?

    Odmítám telefon opět poslat na reklamaci zpět do tohoto servisu, protože jsou očividně neschopní zajistit opravu telefonu.

    Děkuji za odpověď.

Odpověď na téma: problematická reklamace telefonu
Informace o uživateli: