Problémy s reklamací

Forum Fóra Občanské právo Různé Problémy s reklamací

Zvolené téma obsahuje celkem 16 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  Andrea Vávrová a poslední změna je stará 8 let, 6 měsíců.

  • Autor
    Příspěvky
  • #32392 Reply

    David Zasadil

    V loňském roce jsem si nechal opravit auto.

    Mechanik ho opravoval 3 měsíce. Asi po týdnu

    se projevila závada související s opravou a mechanik

    mi sdělil abych mu auto bal, že to opraví. Po odstranění závady mi opravu znovu naůčtoval a chce po mně další peníze, jinak mi auto nevidá. Toto trvá už tři měsíce. Bohužel nemáme mezi sebou žádné doklady (ani objednávku a ani žádný doklad).

    Mně by zajímalo jestli mi může zadržovat auto a jak

    popřípadě pokračovat.

    Děkuji za radu

  • #32394 Reply

    Milan

    Zakoupili jsme auto v atobazaru, kde jsou na kupní smlově chybně uvedeny kilometry než je skutečnost (dle dokladů o poslední STK a Emisích o cca 100 000km méně).

    Na krytu rozvodů byl uveden stav (datum a počet ujetých km), kdy byl řemen vyměněn, dle stavu na smlouvě cca 20 000km. Nyní řemen praskl a způsobil škodu, jehož oprava stála 13000Kč.

    Táži se proto, zda můžeme tuto částku požadovat po atobazaru, jako reklamaci ?

    Děkuji za odpověď, nebo radu. E-mail :mihaj@seznam.cz

  • #32395 Reply

    Milan

    Zakoupili jsme auto v atobazaru, kde jsou na kupní smlově chybně uvedeny kilometry než je skutečnost (dle dokladů o poslední STK a Emisích o cca 100 000km méně).

    Na krytu rozvodů byl uveden stav (datum a počet ujetých km), kdy byl řemen vyměněn, dle stavu na smlouvě cca 20 000km. Nyní řemen praskl a způsobil škodu, jehož oprava stála 13000Kč.

    Táži se proto, zda můžeme tuto částku požadovat po atobazaru, jako reklamaci ?

    Děkuji za odpověď, nebo radu. E-mail :milhaj@seznam.cz

  • #32396 Reply

    Kalinová

    Dcera si zakoupila v listopadu 2007 cestovní kufr a po jedné cestě do zahraničí se jí utrhlo ucho, ulomilo výsuvné držadlo a celkově i potahová látka kufru se vytřepila. Kufr jsme reklamovali, ale reklamace nebyla uznána. Prosím o radu, jak máme dále postupovat. Děkuji

    E-mail: markali@tiscali.cz

  • #32397 Reply

    Jiří Plištil

    Dobrý den !

    V březnu minulého roku jsem zakoupil novou sedací soupravu " WOODY " za cca 30000,- Kč. Sedací souprava mě byla řádně dodána včetně všech náležitostí./faktura,záruční list atd./ Již po jednom měsíci jsem zjistil, že se potahová látka začíná silně hrnout a varhanatět. Uplatnil jsem u prodejce tuto vadu a sedačku si odvezli k opravě. Po navrácení sedačky z opravy se ale tato vada začala znovu opakovat.Znovu jsem se pokusil tuto vadu opět reklamovat,nejprve telefonicky, potom opět písemně. Ale prodejce tuto reklamaci nepřebírá. Ani s doručenkou ! Jak zřejmě uvidí od koho dopis je,není k zastižení a dopis s doručenkou nepřebere. Takže nemám u koho novou reklamaci uplatnit. Prosím o radu.Děkuji.

  • #32398 Reply

    petra nováková

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda si může prodávající v záručním listě uvést, že reklamace na pásek u hodinek se nevztahuje a nelze jej reklamovat.

  • #32399 Reply

    Miroslav Patrovsky

    Dne 19.10.2007 jsem si zakoupil u internetového obchodu HiFishop.cz ,Hybešova 20, Brno,mobilní telefon Nokia 1112.Ten bohužel neplnil svou funkci a tak byl den 15.11.07 odeslán zpět na reklamaci.Byl shledán neopravitelným a obch.firma sdělila,že mi vystaví dobropis.Dodnes jsem neobdržel peníze ani po četných urgencí.Prosím sdělte jak mám dál postupovat.

    Děkuji.

    Patrovský Miroslav Louny.

  • #32400 Reply

    Mgr. Lucie Jindrová, advokát

    Dobrý den,

    i pásek u hodinek je zbožím a vztahuje se na něj min. dvouletá záruka. Hodinky samy o sobě mohou mít záruku delší. Takové ustanovení prodejce v záručním listě je neplatné.

  • #32401 Reply

    Mgr. Lucie Jindrová, advokát

    Dobrý den,

    písemně společnost vyzvěte k zaplacení s tím, že jinak budete svá práva hájit podáním žaloby příslušnému soudu. Pokud přesto nezaplatí, nezbyde Vám než podat žalobu soudu na zaplacení dlužné částky z titulu bezdůvodného obohacení.

  • #32402 Reply

    Barbora Padrtová

    Dobrý den, dne 24.7.2008 jsem zakoupila hodinky značky Axcent of Scandinavia.Hodinky mají kožený pásek s lesklou povrchovou úpravou(vypadají jako měděné). Hned první den mi začala barva na pásku praskat a objevovat se spodní barva(bílá).Prodejce mi řekl že bez mého vyjádření hodinky na reklamaci k výrobci nepošle,protože ví, že tu reklamaci zamítnou.Tvrdí mi,že je to u všech hodinek s koženým řemínkem běžné,že všechny hodinky takto popraskají,prý je to tím jak leží v obchodě v rovné poloze,když si je člověk zapne na ruku automaticky mu popraskají.Prosím o Váš názor a radu.Děkuji mnohokrát

  • #32403 Reply

    René Grossmann

    Dobrý den. Pojišťovnou mi byl pro vadu výrobku po záruční době v rámci pojistné smlouvy přiznán nárok na nový výrobek.

    Obchodník který toto realizoval mi vystavil nový doklad na nový výrobek podobného typu, ale posléze se ukázalo (za 5 měsíců) při následné reklamaci, že se jedná o již reklamovaný a servisovaný výrobek. Navíc se dále ukázalo, že obchodník nedodržel závazek pojištovny a daný podobný výrobek nemá minimálně stejné parametry jako výrobek předešlý.

    Mám otázku jak dále postupovat. Existuje definice nového výrobku? Existuje možnost napadnout nedodržení podmínek pojištovny obchodníkem? Mám jednat s pojišťovnou nebo s obchodníkem? O co se leze opřít? Děkuji za odpověď

  • #32404 Reply

    Mgr. Oldřich Topka

    Dobrý den, to je holý nesmysl. Podle něj by pak každý kdo kupuje nové hodinky, měl počítat s tím, že budou mít vždy vadný a nevzhledný řemínek. Vaši reklamaci odmítnout neměl. Pokud ji nebude akceptovat, budete muset kontaktovat znalce (pro obor zpracování kůží). Ten by měl potvrdit, že jde o vadu na straně prodávajícího a nese za ni odpovědnost. Pak mu adresujte upomínku s nabídkou smírného řešení, včetně požadavku na uhrazení poplatku za znalce. Když nezareaguje ani na to, pak musíte k soudu a domáhat se reklamačních nároků tam.

  • #32405 Reply

    Mgr. Oldřich Topka

    Dobrý den, definice "nového" výrobku nikde není. Je zřejmé, že jde o věc zcela novou, nepoužívanou ani opravovanou. Věc by jste měl řešit s obchodníkem a pojišťovnu na to můžete upozornit. Také můžete podat podnět na Českou obchodní inspekci.

  • #32406 Reply

    Luděk Jaroš

    Dobrý den,

    servisní firma provedla na mém MP3 přehrávači drobné opravy, na které se nevztahovala záruka. Při těchto servisních zásazích ovšem zjistili (nebo sami způsobili) poškození hlavního vypínače. Vyřešili to tak, že bez mého vědomí vyměnili podstatnou část (desku) přístoje obsahující i ten poškozený vypínač. Tato deska však nebyla nová ale již použitá, což mi dodatečně potvrdili. Za tuto zatajenou výměnu za použitý díl jsem nic neplatil, nicméně šlo o přístoj v záruční době. Jednala firma správně? Tvrdí, že může používat jakékoli díly, pokud přístroj uvede opět do provozuschopného stavu. Děkuji.

  • #32407 Reply

    Michaela Prokešová

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli existuje nějaký zákon, podle kterého nám zdravotní pojišťovna nesmí(nebo naopak na naši žádost má) vydat "Výpis z osobního účtu pacienta hrazeného za zdravotní péči" za zemřelého otce(manžela).Rádi bychom tento výpis měli a nevíme, proč ho nemůžeme obdržet, když před pár lety to možné bylo. Děkuji za odpověď

  • #32408 Reply

    Petr Novotný

    Dobrý den,

    před rokem jsem zakoupil akvarijní UV lampu u které popraskaly výstupní díly na hadice. Prodejce mi reklamaci neuznal, jelikož výrobce reklamaci tohoto dílu neuznává. Náhradní díl jsem našel v několika internetových obchodech, ale bohužel nikdo není schopen ji dodat(dodavatel do ČR ji momentálně nenabízí). Zkusil jsem ji objednat i u prodejce, od kterého mám UV lampu a po měsíci díly stále nemám. Mám nárok na vrácení peněz za zakoupenou UV lampu, když už ji v podstatě 3 měsíce nemohu používat z důvodu toho, že nelze sehnat náhradní díl? Děkuji za odpověď

  • #32409 Reply

    Andrea Vávrová

    Dobrý den,

    obracím se na Vás s prosbou o radu jak jednat v následující situaci. Před cca 19ti měsíci jsem zakoupila v hypermarketu Globus LCD TV Orava. Na TV se objevily jakési mapy, které jsou neustále přítomné při jakémkoliv signálu a natolik ruší, že mi znemožňují se v klidu podívat na jakýkoliv pořad(zabírají cca 30%obrazovky a stále se zvětšovali)). TV jsem samozřejmě reklamovala, ale reklamace nebyla uznána z toho důvodu, že tento projev je způsoben nedostatečnou cirkulací vzduchu za TV a je v normě výrobce. Paradox je, že TV byla zavěšena na věšáku dodaném jako součástí TV, na holé zdi v dostatečně větrané místnosti a nikde v návodu není uvedeno, že by se něco takového mohlo projevit. Výrobek jsem zatím nepřevzala, žádám tedy o radu, jak postupovat dál. Děkuji.

Odpověď na téma: Problémy s reklamací
Informace o uživateli: