Vrácení zboží

Forum Fóra Občanské právo Různé Vrácení zboží

Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  Štefan Chovanec a poslední změna je stará 8 let, 7 měsíců.

  • Autor
    Příspěvky
  • #35565 Reply

    Štefan Chovanec

    Dobrý den,

    včera jsem v OD KIKA koupil matraci , která mi bohužel nesedla do korpusu postele. Jediným řešením bylo zboží vrátit a koupit jiné. Dnes jsem se ptoto rozjel do KIKA a požádal o návrácení hotovosti. Zboží bylo nerozbaleno a bez poškození.

    Na zákaznickém centru KIKA mi na základě interního sdělení vypsali poukázku v ceně matrace se slovy , že tuto mohu uplatnit jen nákupem jiného zboží a pouze u nich. V obchodních podmínkách smlouvy o koupi, není tento způsob náhrady uveden. Prodavač kterého jsem se při koupi matrace zeptal zda jde zboží vrátit mě ujistil že bez problémů, ovšem o poukázce nic neřekl.

    Po přivolání nadřízeného reklamací, jsem se dozvěděl že musíme počkat na pana prodavače který měl dosvědčit zda k této větě došlo ( bohužel dnes není v práci).

    Mohu se bránit proti vydání poukázky, a požadovat hotovost. Musí mít prodávající tuto skutečnost uvedenu v kupní smnlouvě, nebo jen stačí cedulka , kterou mi paní na zák. cen. mávala před obličejem.

    Děkuji moc.ŠCH

Odpověď na téma: Vrácení zboží
Informace o uživateli: