Zúčtování daně

Forum Fóra Pracovní právo Různé Zúčtování daně

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  Karel Dlouhý a poslední změna je stará 8 let, 7 měsíců.

  • Autor
    Příspěvky
  • #38623 Reply

    Luďka Tampová

    Potřebovala bych poradit ohledně vyúčtování daně. Pracovala jsem jen 2 měsíce a 1 den, pak jsem nastoupila na nemocenskou a poté (srpen) na mateřskou. Zálohy na daň byly cca 5300, ale vrátili mi jen 4100 (zaměstnavatel). Chtěla jsem se zeptat, zda došlo k chybě nebo za celý měsíc nemocenské nebo mateřské nelze uplatnit slevu na poplatníka 600? Mám za to, že za rok lze uplatnit 7200,- takže by mi měli vrátit celou zálohu, když sleva byla poskytnuta pouze za leden a únor.

    Děkuji

  • #38625 Reply

    Mgr. Oldřich Topka

    Dobrý den, s tím se musíte obrátit na poradnu o účetnictví nebo o daních. Popřípadě přímo na finanční úřad.

  • #38626 Reply

    Peta Zárubová

    Dobrý den,potřebuji poradit ohledně odpočtu daní.Jsem 3rokem na mateřské dovolené a nemám,žádný příjem.Potřebovala bych odečíst ůroky z meziůvěru stavebího spoření.Půjčka byla na domek.jak to mám provést.Dlužníkem jsem já-stavební spoř bylo na mě,ale účastníci jsme společně s manželem.Může si to odečíst manžel,když napíšu čestné prohlášení,že jsem si ůroky neodečetla?Předem moc děkuji za odpověd

  • #38627 Reply

    Antonín Barborák

    Dobrý den. Pracoval jsem u zaměstnavatele do 3.9.2008 OD 1.9.2008 jsem bzl na neschopence a to až do 8.2.2009. Rád bych věděl jestli zaměstnavatel musí udělat za mě daňové přiznání jako každý rok nebo si ho musím vyřídit sám. Zaměstnavatel to odmýtá z toho důvodu,že sem zkončil p.poměr 3.9.2008,ale přitom mi vyplácel nem.dávky až do konce PN. Má na to pravo? Děkuji. Barborák

  • #38628 Reply

    Karel Dlouhý

    I když Vám vyplácel nemocen. dávky, již jste nebyl zaměstnancem.

    na obdobný dotaz je odpověď v diskusi:

    http://www.ucetnisvet.cz/ucetnisvet/odborna-sekce/otazky-a-odpovedi/?question=7700

    8.01.2009 v 21:59 reagoval uživatel Dagmar Novotná

    Všem, co o to požádají na tiskopise Prohlášení. Takže i pokud zaměstnanec ze zaměstnání už odešel a je třeba na úřadu práce, je ze zákona povinen toto udělat poslední zaměstnavatel.

    Zeptejte se na finančním úřadě, jak máte postupovat.

Odpověď na téma: Zúčtování daně
Informace o uživateli: